În ultimele două luni totul a „înghețat” în România și în lume, iar vânzările auto nu fac excepție.
Firmele care vând mașini noi au recurs la diverse metode pentru a atrage clienți. Și-au optimizat site-urile pentru tururi virtuale, plata excluziv online și livrarea mașinii direct la ușa clientului pentru a exclude cât mai mult contactul între agentul de vânzări și client.
Cei care vând mașini la mâna a doua au decis să-și atragă clienții prin reducerea prețurilor. Canalul de YouTube 99Vehicles a făcut o analiză pentru câteva anunțuri publicate pe olx.ro și autovit.ro, trecându-le prin site-ul carvertical.com care oferă rapoarte detaliate despre istoricul vehiculelor care au circulat prin Europa.
În clip (minutul 10:30) se dă exemplul unui Audi Q7 cu 40.000 de km. Această mașină costa în luna martie 2020 49.900 de euro, iar în luna mai ea ajunsese să coste 41.000 de euro, conform celor de la 99Vehicles. Asta înseamnă 8.000 de euro depreciere în doar două luni.
(sursă foto captură YouTube)